PREKIŲ PRISTATYMO TAISYKLĖS

1. NEMOKAMAS PREKIŲ ATSIĖMIMAS

Prekių atsiėmimas UAB „ALLURA“ (e. parduotuvė botebote.lt) (toliau – Pardavėjas) fizinės prekybos vietoje galimas darbo dienomis nuo 10.00 val. iki 18.00 val. Pirkėjas informuojamas SMS pranešimu ir/arba elektroniniu paštu (pirkėjo paskyroje nurodytais duomenimis), kai pirkėjo užsakymas yra paruoštas atsiimti fizinėje Pardavėjo parduotuvėje Savanorių pr. 207, Kaunas.

2. PREKIŲ PRISTATYMAS Į OMNIVA SIUNTŲ SAVITARNOS TERMINALUS

OMNIVA siuntų savitarnos terminalai veikia kasdien, ištisą parą, be jokių ribotų darbo valandų, todėl Jums skirtą siuntą galėsite atsiimti bet kuriuo paros metu. Siuntai atsiimti užtenka įvesti pranešimu į mobilųjį telefoną gautą šešiaženklį durelių kodą. Klientų patogumui terminalai stovi lauke, šalia prekybos centrų bei degalinių.

Apie siuntos patalpinimą terminale pirkėjas informuojamas SMS pranešimu.
Prekės pristatomos tik darbo dienomis.

Jeigu pirkėjo užsakymas viršija 50 Eur. (faktiškai mokama suma), prekės Lietuvoje pristatomos NEMOKAMAI.

Užsakymams iki 50 Eur taikomas 3 Eur pristatymo mokestis.

Siuntą iš terminalo pirkėjas turi atsiimti per 72 val. nuo siuntos pristatymo į terminalą momento. Jei siuntos pirkėjas neatsiima per 72 val. nuo siuntos pristatymo į terminalą momento, siunta grąžinama į Pardavėjo elektroninę parduotuvę, o tą pačią siuntą siunčiant antrą kartą taikomas 3 Eur pristatymo mokestis, nors užsakymas ir viršija 50 Eur.

Daugiau informacijos rasite čia.

3. PRISTATYMAS LIETUVOJE PER VENIPAK KURJERIŲ TARNYBĄ

Pirkėjui, norint jog jo siunta Pirkėją pasiektų konkrečiu adresu – siūlytina rinktis kurjerio paslaugas. Prieš gaudamas savo užsakymą, iš Venipak kurjerių Pirkėjas gaus SMS žinutę su pristatymo informacija, o tai pat su kurjerio telefono numeriu, kad esant poreikiui, galėtų susisiekti su siuntos pristatytoju. Jei Venipak kurjeris dėl pirkėjo kaltės negalės pristatyti siuntos (pirkėjas nebus nurodytoje vietoje arba kurjeris negalės su pirkėju susisiekti telefonu), pakartotinio pristatymo išlaidas privalės apmokėti pirkėjas. Primintina, jog siuntos yra perduodamos tik gavėjui (pirkėjui), kurio vardas ir pavardė yra užregistruoti (nurodyti) užsakymo metu, nebent būsite nurodę kitaip.

Jeigu pirkėjo užsakymas viršija 50 Eur, prekės Lietuvoje (išskyrus Kuršių Neriją) pristatomos NEMOKAMAI.

Užsakymams iki 50 Eur taikomas 3 Eur pristatymo mokestis.

Jeigu prekių nepavyksta pristatyti, prekės grąžinamos atgal į Pardavėjo elektroninę parduotuvę, o tas pačias prekes siunčiant antrą kartą, yra taikomas 3 Eur pristatymo mokestis, nors užsakymas ir viršija 50 Eur.

Užsakymo pristatymo metu privalote patikrinti siuntos būklę. Pastebėjus siuntos pažeidimą, dalyvaujant kurjeriui, privalote surašyti pastabas apie siuntos pakuotės pažeidimus arba atsisakyti priimti siuntą. Priėmus siuntą ir pasirašius važtaraštį be papildomų pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkinga.

Daugiau informacijos rasite čia.

4. PREKIŲ SIUNTIMAS Į UŽSIENĮ

Prekės pristatomos ir į užsienio šalis esančias Europos Sąjungoje. Nurodyti užsienio valstybę pirkėjas gali pildydamas prekių pristatymo adresą. Pristatymo įkainiai priklauso nuo šalies ir siuntos svorio. Prekes siunčiant į užsienį, negalioja šių taisyklių „Bendrųjų nuostatų“ skyriuje nurodyti pristatymo terminai.

5. BENDROSIOS NUOSTATOS

Užsakymus Pardavėjas saugo 1 mėnesį nuo užsakymo patvirtinimo dienos. Pirkėjui per šį terminą neatsiėmus prekių, užsakymas yra atšaukiamas be galimybės jį įvykdyti.

Prekes pristato Pardavėjas arba Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris).

Jei užsakyta prekė yra sandėlyje, ji pristatoma per 2 – 7 darbo dienas. Jei prekės nėra sandėlyje, jos pristatomos per 14 darbo dienų nuo patvirtinto užsakymo apmokėjimo. Pardavėjas informuoja pirkėją apie galimą pristatymo uždelsimą kaip įmanoma skubiau.

Dėl Lietuvos Respublikoje susiklosčiusios situacijos (paskelbto karantino ar ekstremalios situacijos) siuntos pristatymas Lietuvos Respublikos ribose nuo jos įteikimo kurjeriui gali prasitęsti iki 3 darbo dienų (nebent šalyje būtų įvesti griežti veiklos ribojimai, turintys įtakos Pardavėjo ir/ar kurjerių veiklai). Pirkėjas yra šiuo informuojamas ir patvirtindamas užsakymą, sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.

Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.

Pirkėjas privalo visais atvejais ne vėliau kaip per 2 darbo dienas nuo siuntos gavimo dienos informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos pirkėjo neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija. Padavėjui turi būti pateikiamos siuntos (pakuotės), jos turinio ir siuntos kodo (jeigu toks suteiktas) fotonuotraukos.

Pirkėjas visais atvejais, pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus, privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai pirkėjas privalo padaryti, dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.